Skip to content

Oh God! What to do now?

August 16, 2006

So, yeah, remember when date #3 happened? Well, now I am past a very lovely “date” #4…

…and he’s still calling.

[twiddling my thumbs]

Advertisements
14 Comments leave one →
  1. August 16, 2006 6:51 pm

    That’s great!

  2. August 16, 2006 7:41 pm

    This is good, right?

  3. August 16, 2006 10:24 pm

    Woo Hoo!!! Yay for baby bananas!

  4. August 16, 2006 11:13 pm

    Oh my gosh…you were so giddy tonight. I am sooooo happy for you:-)

  5. August 17, 2006 12:13 pm

    Wharman – Sure, it’s super…but, but what now?

    Tyler – I can’t believe I am getting cheers for getting through date #4, but it did encompass an entire weekend.

    Cube – This is good. It’s very good. It’s just unchartered territory for me.

    Law-ruh – No, YOU were giddy last night. Stop projecting! Gah! [Grin]

  6. August 17, 2006 12:15 pm

    Sounding like the makings of something good here. hmmm!?!

  7. August 17, 2006 12:39 pm

    Happy Dance. Yay!

  8. August 17, 2006 1:04 pm

    You should celebrate on Friday or something.

  9. August 17, 2006 1:14 pm

    Now I’m going to get you REALLY DRUNNNNNK. Lucky you.

  10. August 17, 2006 7:16 pm

    Twiddling is a funny word.

  11. August 17, 2006 10:38 pm

    That’s exciting!!!!!

    This is a very good thing.

  12. August 18, 2006 8:37 am

    Happy Birthday Mish!!!!!!

    and I am happy for you!!!11!!!!

    Don’t woory about now what silly goose continue enjoying it

  13. August 18, 2006 11:28 am

    Happy Birthday!

    And you are getting cheers because you have a history of the 3 date problem. Since you made it past, for WHOLE weekend, that’s cause for celebrating!

  14. August 18, 2006 11:50 am

    duuuuuuude! happy birthday to you and your ass! 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: